خبرگزاری کار ایران

مدیر باشگاه فوتبال نود ارومیه مطرح کرد:

هر لحظه احتمال سقوط تیم با رای فیفا وجود دارد/سال گذشته مهمان ناخوانده بودیم/ هیچگونه گرایش سیاسی نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۹۲۸

مدیر باشگاه فوتبال نود ارومیه با بیان اینکه هر لحظه احتمال سقوط این تیم با رای فیفا وجود دارد، گفت: سال گذشته به عنوان مهمان ناخوانده وارد لیگ اول فوتبال کشور شدیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از ارومیه، یحیی بهاری مدیرعامل تیم فوتبال نود ارومیه در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نود در رقابت‌های لیگ دسته اول،گفت: هر آن احتمال سقوط به لیگ دسته سه وجود دارد، اگر امروز حکم فیفا ابلاغ شود، سه پنجره نقل و انتقالات نود بسته خواهد شد.

بهاری افزود: برای جلوگیری از سقوط تیم به لیگ دسته سه، دو چک سفید امضا به هیات فوتبال دادم. امتیاز کنونی تیم بالغ بر پنج میلیارد تومان ارزش دارد که با سقوط تیم به دسته پایین‌تر، ارزش آن به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: مسببان اصلی ناکامی تیم 90 ارومیه سبب عدم حضور این تیم در هفته اول مسابقات شدند و همین امر مهمترین دلیل نزول جایگاه این تیم به رده های پایین جدول شد، در صورتی که تنها 20 ساعت به آغاز مسابقات مانده بود این تیم به مسابقات راه یافت و 260 میلیون تومان برای درخشش نام ارومیه در جدول پرداخت شد.

بهاری گفت: تیم با امتیاز 13- مسابقات را شروع کرده و کلی طعنه و کنایه نثارش شده است با این وجود  توانست با وجود تمام مشکلات تیم آلومینیوم اراک را شکست دهد.

مدیرعامل تیم فوتبال نود ارومیه از عدم حمایت از این تیم ابراز گلایه کرد و افزود: اگر باشگاه ۹۰ احساس دین نمی‌کرد الان مشخص نبود این باشگاه چه سرنوشتی داشت.

مدیر باشگاه تیم فوتبال 90 ارومیه، اظهار داشت: سال گذشته به عنوان مهمان ناخوانده وارد لیگ اول فوتبال کشور شدیم، به همین خاطر برخی مشکلات و هجمه های زیادی به تیم نود وارد کردند.

بهاری در مورد سیاست کلان باشگاه نود ارومیه، بیان کرد: تیم ۹۰ ثابت کرد که باید نگاهی مثبت به فوتبال آذربایجان غربی داشت و این تیم هیچگونه گرایش سیاسی در بعد ورزش برای خود قائل نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز