خبرگزاری کار ایران

کرباسی به ایلنا خبر داد:

با دستفروشان حاشیه راه‌ها در تایباد برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۹۱۸

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد گفت: طرح ساماندهی دست‌فروشان در حریم راه‌های این شهرستان با توجه به فصل برداشت محصولات جالیزی آغاز شده و با آنها برخورد می‌شود.

علی‌اصغر کرباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: هرگونه فعالیت دست‌فروشی در حریم راه‌ها علاوه بر نابسامانی در مسیر تردد خطراتی را در بر دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح با هرگونه فعالیت دست‌فروشی و ایجاد اشتغال در حاشیه راه‌ها که بدون اخذ مجوز از این اداره باشد برابر قانون برخورد می‌شود.

کرباسی با اشاره به حوادثی که از این طریق اتفاق می‌افتد بیان کرد: با توجه به اینکه اکثر مردم این منطقه را کشاورزان تشکیل می‌دهند با شروع برداشت محصولات جالیزی ، برخی از افراد در حریم جاده اقدام به فروش محصولات می‌کنندکه با این کار نه تنها خطراتی برای خودشان بلکه سبب ایجاد حوادث برای کاربران راهداری می‌شوند.

وی مطرح کرد: با عنایت به آئین نامه اجرایی تبصره 1 ماده   17 اصلاحی قانون ایمنی راه‌ها با حکم  دادستانی در اجرای مواد قانونی نسبت به جمع آوری دست‌فروشان بعد از دو یا سه اخطار کتبی اقدام شده و در صورت تکرار، متجاوزان به حریم راه‌ها پس ازاقدامات قانونی از سوی دادستانی به حبس کیفری محکوم می‌شوند.

  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد ادامه داد: از آنجا که رسالت قانونی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حفاظت از حریم قانونی راه است از شهروندان خواستاریم تا به قوانین و مقررات با نگاه احترام آمیز نگریسته و آنرا اجرا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز