خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش پراکنده باران در 11 استان کشور/ سقز سردترین و کرمان گرمترین شهرهای کشور

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۸۹۲

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران پراکنده در 11 استان کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز شاهد بارش‌هایی به صورت پراکنده و خفیف در اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود. بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز در استان‌هایی نظیر قزوین، البرز، سمنان، تهران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد‌های شدید را خواهیم داشت.
 
 وی افزود: در دو روز آینده در جنوب کشور، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و فارس، ارتفاعات جنوب کرمان و غرب اصفهان برای بعد از ظهر‌ها و شب‌ها احتمال بارش‌های پراکنده، احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد.
 
گودرزی ادامه داد: از امروز صبح تا پایان هفته روند استقرار هوای گرم تابستانی در کل کشور و افزایش دما را برای استان‌های ساحلی دریای خزر داریم.
 
این کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد در سه روز آینده شرق کشورمان به ویژه منطقه زابل وزش باد‌های شدید گاهی توام با گرد و خاک و کاهش دید را داریم؛ و همچنین امروز مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و برای سه روز آینده شرق دریای عمان هم مواج است.
 
وی گفت: بیشترین دمای تهران را ۴۱ درجه و کمترین دما را صبح امروز ۳۰ درجه. هران کمی نیمه ابری و وزش باد. به ۴۱ درجه می‌رسد.
 
گودرزی همچنین اظهار داشت: کمترین دما در کشور سقز با ۹ درجه و بیشترین دما کرمان با ۴۹ درجه بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز