خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری بیش از 740 میلیاردی در حوزه گردشگری قزوین/ نبود هتل 5 ستاره اتفاق خوبی در استان نیست

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۸۱۵

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بالغ بر 740 میلیارد تومان در حوزه گردشگری استان قزوین سرمایه‌گذاری در حال انجام است و با اتمام پروژه‌ها، جایگاه استان در حوزه گردشگری کشور ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اصغر مونسان در حاشیه سفر به استان قزوین در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: هدف از سفر به استان قزوین، شناسایی بیشتر ظرفیت‌های استان است تا جایگاه متناسب با ظرفیت‌های خود را در حوزه گردشگری پیدا کند.

وی افزود: استان قزوین دارای جاذبه‌های بی نظیر طبیعی و تاریخی است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: اینکه هنوز در استان قزوین هتل پنج ستاره وجود ندارد، اتفاق خوبی نیست.

مونسان اضافه کرد: با کمک استاندار قزوین تلاش خواهیم کرد استان قزوین در حوزه گردشگری متحول شده و جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین بالغ بر 740 میلیارد تومان در حوزه گردشگری در حال انجام است و با اتمام پروژه ها، قزوین جایگاه بالاتری در حوزه گردشگری کشور خواهد یافت.

این مسئول ادامه داد: استان قزوین به دلیل نزدیکی به بازارهای تهران و کرج و قرار گرفتن در مسیر استان های شمالی، از موقعیت بی نظیری برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز