خبرگزاری کار ایران

دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد:

اعلام نتایج انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۷۶۸

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری همزمان با سراسر کشور روز جمعه در استان قزوین برگزار و نتایج آن با شمارش آرا اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: این انتخابات از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ روز جمعه ادامه داشت و صندوق‌های ثابت و سیار رأی گیری در بیمارستان‌های بوعلی، شهید رجایی، قدس، رازی، ولایت و دیگر بیمارستان‌های استان رای‌های شرکت کنندگان را جمع آوری کردند.

فاطمه تیموری افزود: در این دوره از انتخابات، ۲۰ نفر نامزد شده بودند که ۹ نفر از آنان با اکثریت آرا به عنوان هیأت مدیره انتخاب شدند.

وی با اشاره به نتایج به دست آمده در بخش اعضای هیأت مدیره اصلی، گفت: در بخش پرستاران ابوالفضل مهرعلیان با ۱۸۳ رأی، عباس احمدی با ۱۴۹، فرزانه طالبی با ۱۳۵، سهیل مظفری با ۱۳۵، وهب نصیری با ۱۲۶ و مریم اکبر شاهی با ۱۲۳ رأی انتخاب شدند.

تیموری ادامه داد: در بخش بهیاران مهدی ایرانی با ۲۱۶ رأی و محمد ایراندوست با ۱۳۲ رأی و در بخش اطاق عمل و بیهوشی حسین علی نسایی با ۱۷۷ رأی برگزیده شدند.

این مسئول گفت: همچنین محمدرضا احدی با ۱۱۳ رأی و هادی درویشی الموتی با ۱۰۷ رأی به عنوان اعضای عدل البدل پرستار، محمد نوروزی با ۴۲ رأی به عنوان عضو علی البدل بهیاران و رفعت رحمانی با ۴۶ رأی به عنوان عضو علی البدل اطاق عمل انتخاب شدند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به ۲ هزار و ۲۰۰ واجد شرایط رأی دهی در قزوین اظهار داشت: واجدان شرایط شامل کارشناسان رشته‌های پرستاری، بیهوشی، بهیاری، اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی و دندانپزشکی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز