خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان یزد اعلام کرد:

افزایش تدریجی گرمای هوا در یزد / تداوم گرما تا اواسط هفته

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۵۳۰

کارشناس هواشناسی استان یزد با بیان اینکه دمای هوای استان یزد در هفته پیش رو نیز افزایش خواهد داشت، گفت: گرمای هوا در یزد تدریجی افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید رشیدی با بیان اینکه از امروز جمعه تا اواسط هفته آینده، شاهد افزایش تدریجی گرمای هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود اظهار داشت: در این مدت آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با ورزش باد و گرد و خاک نیز پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در دو روز گذشته به علت وزش بادهای نسبتا شدید شمالی، شاهد کاهش نسبی دما در استان بودیم ادامه داد: در مناطق شمالی و مرکزی استان نیز پدیده گردوخاک را شاهد بودیم.

کارشناس هواشناسی استان یزد با بیان اینکه افزایش ابرها در چند روز گذشته موجب کاهش دما شده بود اضافه کرد: برخلاف کاهش نسبی دما و افزایش ابر در این چند روز گذشته، از امروز اواسط هفته آینده دوباره شاهد افزایش دما در حد ۱ تا ۳ درجه سانتی‌گراد و ماندگاری هوای گرم هستیم.

وی با بیان اینکه در این مدت بعد ازظهرها آسمانی ابری در پیش خواهیم داشت عنوان کرد: ضمن افزایش تدریجی گرمای هوا در نقاط مختلف استان، مانند روزهای گذشته در ساعات بعد از ظهر و شب، افزایش ابر خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز