خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار تفت عنوان کرد:

بارش‌های امسال تاثیری بر سفر‌ه‌های آبی نداشت/ برخورد جدی با مشترکین پرمصرف آب

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۵۲۱

معاون فرماندار تفت با اشاره به رفع مشکلات قطعی آب برخی نقاط شهر گفت: بارش های امسال تاثیری بر سفره های آبی نداشت و مردم باید همچنان در مصرف آب صرفه جویی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد نعمتی با بیان اینکه در برخی نقاط شهر مردم با قطعی آب مواجه هستند، اظهار داشت: با توجه به بروز مشکلات و قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان ضروری است بر اساس قانون در صورت لزوم آب مشترکین پرمصرف قطع شود.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی مردم در مصرف آب ادامه داد: خوشبختانه در ابتدای سال جاری شاهد بارش ‌های خوبی در سطح شهرستان بودیم اما متأسفانه این بارش‌ها بر منابع آبی زیرزمینی تأثیر به سزایی نداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت اضافه کرد: متأسفانه تصور مردم بر این است که در سال پرآبی قرار داریم و صرفه‌جویی در مصرف آب را فراموش کرده‌اند در صورتی که لازم است مانند سال‌های گذشته صرفه جویی کنند.

وی با بیان اینکه نگاه اشتباه مردم موجب شده تا مصرف بی رویه آب داشته باشند، عنوان کرد: اینکه بعضاً بخواهند از آب‌لوله‌کشی برای کشاورزی استفاده ‌کنند اشتباه است و این رویه مشکلاتی را برای تأمین آب در نقاط مختلف شهرستان به وجود می آورد.

نعمتی تصریح کرد: با توجه به بروز مشکلات در تأمین آب در نقاط مختلف شهرستان ضروری است بر اساس قانون با مشترکین پرمصرف برخورد صورت گیرد و در صورت لزوم آب مشترکین پرمصرف قطع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت خواستار حضور مسئولان آبفار شهرستان در نقاط مختلف شهرستان شد و اظهار داشت: مسئولان آبفار شهرستان با بازدید نقاطی از شهرستان که با قطعی آب روبرو هستند علت دقیق این مشکل را بررسی و برای رفع آن تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

نعمتی با تاکید بر همکاری مردم شهرستان تفت در مصرف آب خاطرنشان کرد: امید است با همکاری مردم شریف شهرستان شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز