خبرگزاری کار ایران

سرهنگ فضلی علیشاه:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در ساوجبلاغ/ خسارت میلیاردی مالباختگان برای حل مشکلات اداری

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۰۴۸

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: کلاهبردار حرفه ای که باجعل عنوان و ادعای حل مشکلات اداری مالباختگان 3 میلیارد ریال از آن ها اخاذی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه در تشریح این خبر گفت: پیرو ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و داشتن نفوذ در دستگاه قضایی در ازای دریافت مبلغ یک میلیارد و 500میلیون ریال زندانی مالباخته را آزاد کند و پس از دریافت پول متواری شده، موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرا گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و با تعقیب و مراقبت چند روزه پس از حصول اطمینان از حضورش در منزل طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی صورت گرفته ، متهم با توجه به مدارک و مستندات موجود به 5 فقره کلاهبرداری و دریافت 3 میلیارد ریال از مالباختگان اعتراف کرد.

سرهنگ فضلی علیشاه با بیان اینکه هر 5 مالباخته شناسایی شده اند تصریح کرد: متهم با معرفی به دادسرا با صدور قرار روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز