خبرگزاری کار ایران

انتقاد امام جمعه پارس آباد از معوقات حقوق کارگران شهرداری/ تاخیر در پرداخت‌ها جایز نیست

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۸۴۰

امام جمعه شهر مرزی پارس آباد مغان گفت: اختلاف بین شوراهای اسلامی شهر زینبده مردم شهر نیست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرستان مرزی پارس آباد مغان حجت الاسلام سید سعید رشادی در آیین تودیع و معارفه شهردار پارس آباد مغان که با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبیل ،معاون اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری و  مسئولان محلی در محل سالن اجتماعات  فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: حقوق معوقه کارگران شهرداری قابل قبول نیست، چرا همیشه حقوق کارگران معوقه دارد و یکبار هم حقوق مدیری که ماهانه بالای ۵ میلیون دریافتی دارد به تأخیر نیفتاده است.

وی همچنین در خصوص مصوبه نصب تندیس شهریار در فلکه آزادی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد اشاره کرده و گفت:  بعنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بخاطر عدم اجرای  مصوبه شورای فرهنگ عمومی به شهرداری تذکر داده ام که هرچه سریع‌تر تکلیف نصب تندیس استاد شهریار را مشخص کند که متاسفانه تا بحال انجام نشده است.

امام جمعه شهر پارس آباد در پاسخ به سرپرست شهرداری پارس آباد درباره اینکه شورای شهر مجوز نصب تندیس استاد شهریار را صادر نکرده است، گفت: اینکه می گویید شورای اسلامی  شهر مانع  مجوز نصب تندیس استاد شهریار می شود، این حرف شما قابل قبول نیست ، چون مجوز نصب تندیس استاد شهریار را شورای فرهنگ عمومی می دهد نه شورای شهر و شهرداری .

وی خاطر نشان کرد:اختلاف شورا در شهر پارس آباد یک فرهنگ شده و از زمانی که بنده یعنی چهار ونیم سال پیش  در پارس آباد  اما جمعه شدم تا کنون  شورای   شهر دو دستگی بود و همیشه یک دسته علیه دسته مخالف و بر عکس حرف می‌زدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی پارس آباد مغان تصریح کرد: چهره شهر آبروی ماست، و این اختلافات باعث شده بیشتر محلات و خیابانها شهر پارس آباد بجای آسفالت ریزی  به صورت خاکی باقی بماند.

وی تاکید کرد : اختلاف و  دو دستگی در شوراها زیبنده شهر مرزی پارس آباد مغان نیست، و من در اینجا  نمی‌خواهم به عملکرد شورای شهر و شهرداری ورود کنم اگر حرفی قبلا در درباره شورای شهر و شهردار زده شده از باب ارشاد بوده  است.

در ادامه جلسه علی منفرد به عنوان شهردار جدید شهر پارس آباد انتخاب و از زحمات هفت ماهه احمد مولایی مطلق قدردانی و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  از شهرستان مرزی پارس آباد مغان، علی منفرد با حکم استاندار و با حضور مسعود امامی یگانه معاون عمرانی استاندار، امروز در فرمانداری شهرستان پارس آباد به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

منفرد چهار ماه قبل با رای چهار تن از اعضای شورای شهر پارس آباد به عنوان شهردار انتخاب شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز