خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری قزوین خبر داد:

تعهد بنیاد مسکن استان قزوین در ساخت۲۸۰ واحد مسکونی در شهرستان دلفان

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۰۹۳

معاون عمرانی استانداری قزوین عنوان کرد: مقرر شد هزار و ۲۸۰ واحد توسط بنیاد مسکن استان قزوین و ۴۵۰ واحد توسط بسیج سازندگی در این شهرستان احداث شود که خوشبختانه اولین واحد ساخته شده امروز تکمیل شد و در اختیار یکی از خانواده های این منطقه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد پس از حضور در مراسم افتتاح اولین واحد ساخته شده توسط بنیاد مسکن قزوین در شهر دلفان بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تجربه خوبی در حوادث گذشته بویژه زلزله کرمانشاه و بازسازی واحدهای این استان داشته به همین دلیل از سوی وزارت کشور به عنوان معین شهرستان دلفان از توابع استان لرستان انتخاب شد و با کمک بسیج قرار شد بخشی از بازسازی و احداث واحدهای تخریب شده را در این شهر بر عهده بگیرد.

وی بیان کرد: مقرر شد هزار و ۲۸۰ واحد توسط بنیاد مسکن استان قزوین و ۴۵۰ واحد توسط بسیج سازندگی در این شهرستان احداث شود که خوشبختانه اولین واحد ساخته شده امروز تکمیل شد و در اختیار یکی از خانواده های این منطقه قرار گرفت.

فرخزاد یادآورشد: با اعزام ماشین آلات سنگین و نیروهای بنیاد مسکن و بسیج سازندگی، روند پیشرفت کار مطلوب است و تاکنون ضمن برآورد میزان خسارتها و تعیین تعداد واحدهای تعمیری و بازسازی و احداثی اقدامات لازم برای ساخت واحدها آغاز شده وروند آواربرداری، پی کنی، اجرای فنداسیون، دیوارکشی و اسکلت بندی واحدها قابل قبول است و امیدواریم در زمان تعیین شده بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: برای تامین بخشی از نیازهای مالی و مصالح ساختمانی مورد نیاز این منطقه جلسه ای هم با خیرین استان داشتیم و تعدادی از نیکوکاران قبول کردند در این کار خداپسندانه مشارکت کنند که این همکاری می تواند روند اجرا را تسریع کند.

فرخزاد در خصوص مهمترین مشکلات کنونی شهرستان سیل زده دلفان گفت: در بازدیدی که امروز به همراه جناب آقای زاهدی استاندار قزوین و آقای مهدی خانی مدیرکل مدیریت بحران استان از واحدهای آسیب دیده و مناطق تخریب شده داشتیم به نظر می رسد با توجه به پراکندگی روستاها یکی از مشکلات تامین و انتقال مصالح ساختمانی بویژه آجر و سیمان به منطقه باشد که برای این منظور هم اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

معاون عمرانی استانداری قزوین از تلاش شبانه روزی نیروهای اعزامی از سوی بنیاد مسکن انقلابی اسلامی و بسیج سازندگی استان قزوین به استان لرستان تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز