خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد تاکید کرد:

لزوم فعال‌سازی هرچه بیشتر معادن و افزایش سهم آنان در تولید، اشتغال و سرمایه گذاری

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۵۳۶

فرماندار خلیل آباد گفت: ترسیم و تبیین مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی، بر فعال سازی هرچه بیشتر معادن و افزایش سهم آنان در تولید، اشتغال و سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه بررسی و رفع موانع تولید در بخش معادن در راستای تبیین مثلث توسعه اقتصادی که با حضور رئیس اداره صمت، رئیس اتاق اصناف و جمعی از معدن داران منطقه در محل فرمانداری خلیل آباد برگزار شد، ضمن حمایت همه جانبه از حوزه معادن شهرستان،  اظهار کرد: تزریق نقدینگی، بازاریابی، هدفمند کردن امر تولید، بازگشت مجدد سرمایه به بخش معادن بویژه معادن گچ، خاک صنعتی، سنگ آهن، سنگ مرمر و... از مواردی است که باید به سرمایه گذاران کمک کرد. 

فرماندار خلیل آباد گفت: بایستی ضمن ترسیم و تبیین مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی، بر فعال سازی هرچه بیشتر معادن و افزایش سهم آنان در تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در سطح شهرستان توجه بیشتری کرد.

وی تاکید کرد: باتوجه به شعار سال و برنامه دولت و اجرای مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی با هریک از متصدیان واحدهای معدنی، تفاهم نامه منعقد شود و انشاالله به زودی شاهد رشد و توسعه همه جانبه و پایدار شهرستان با کمک بخش خصوصی باشیم.

در این جلسه مجید مسروری رییس اداره صمت خلیل اباد در گزارشی گفت در حال حاضر ۶ واحد معدنی در شهرستان داریم که از این تعداد ۲ واحد فعال است. 

وی با بیان اینکه تا پایان سال مشکلات و موانع معادن سطح شهرستان را حل می‌کنیم، افزود: در صورت فعال‌سازی معادن اشتغال زایی بالغ بر ۳۰۰ نفر را در شهرستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز