خبرگزاری کار ایران

عباس زارع:

13 عضو شورا در خصوص آرمان هایی که دارند یکدست هستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۷۳

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به شعارها، اهداف و آرمان های شورای پنجم، گفت: 13 عضو شورا در خصوص آرمان هایی که دارند یکدست هستند.

به گزارش ایلنا، عباس زارع در صد و پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: بنا به دلایل مختلف، مردم به صورت ویژه به شورای پنجم رای دادند که این موضوع باید درک همه ما و مدیرانی باشد که با ما کار می کنند.

وی افزود: کاملا مشخص است که مردم با چه هدفی ما را انتخاب کردند  و چه انتظاراتی دارند و ما باید چه مسیری را دنبال کنیم.

این عضو شورا با تاکید بر این موضوع که شهردار را اعضای شورا انتخاب می کنند، گفت: کسی نباید منت بگذارد که شهردار را من انتخاب کردم شهردار متعلق به شوراست و در برابر صرفا شورا و مقام های قضایی پاسخگوست و لا غیر.

وی ادامه داد: شورا در مقابل هیئت تطبیق، هیئت حل اختلاف و محاکم قضایی پاسخگو است و افراد دیگر حق ندارند از شورا پاسخی مطالبه کنند و شهردار به عنوان عضو 14 شورا باید از این موضوع حراست کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه ما 13 نفر در خصوص آرمان هایی که با هم داریم یکدست هستیم، عنوان کرد: در انتصابات نیزاین موضوع باید مد نظر گرفته شود و هرکسی که سالم است باید به عنوان مدیر خدمت رسان مردمی انتخاب شود.

وی اضافه کرد: مردم برخی ویژگی ها را نمی خواستند و برخی شعارها را پذیرفتند، اگر به این موارد توجه نکنیم مردم را ناامید کردیم.

رییس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به ضرورت ارایه برخی موارد از سوی شهرداری به شورا اشاره کرد و گفت: یکی از چالش های مهم شهرداری در ابتدای دوره ای که باهاش مواجه بودیم بدهی های معوقه شهرداری کرج است که باید به این چالش به صورت ویژه بپردازیم.

میزان دقیق و به روز شده بدهی های بانک شهر، میزان دقیق سود ماهانه تسهیلات اخذ شده، میزان بدهی شهرداری به سایر طلبکاران، اقدامات انجام شده در خصوص بازپرداخت یا تهاتر تسهیلات و بدهی ها، برنامه های پیش رو جهت تهیه تکلیف بدهی ها  با ارایه زمانبندی مناسب و میزان مطالبات ثبت شده از دولت و نهادهای عمومی از جمله مواردی بود که زارع خواستار ارائه این موارد از سوی شهردار شد.

زارع همچنین از شهردار خواست تا تعداد پرونده های حقوقی منجر به تامین مالی یا بدهی های معوقه شده است و میزان چک های معوقه و گزارش اقدامات انجام شده به تفکیک منطقه و تعداد چک و میزان وصول و اعلام برنامه و شیوه های وصول را به شورا ارائه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز