خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان شرقی صورت خواهد گرفت؛

برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۵۸

چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) مرداد ماه امسال در تبریز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، دبیر تخصصی چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی در گفت‌ وگو با ایلنا با اعلام اینکه ۱۷۶ اثر نمایشی در بخش نمایشنامه‌نویسی و صحنه‌ای به دبیرخانه این دوره از جشنواره تئاتر رضوی رسیده است، افزود: از این تعداد ۹۳ اثر برای بخش نمایشنامه نویسی و ۸۳ اثر برای بخش صحنه‌ای به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شده است.

مهدی لزیری اظهار داشت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره از استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، لرستان، یزد، کرمانشاه، هرمزگان، ایلام، مرکزی، همدان، قزوین، اردبیل، سیستان و بلوچستان، اصفهان، قم، گلستان، خراسان شمالی، کرمان، خراسان رضوی و تهران به دبیرخانه چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی است.


دبیر تخصصی چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی و گسترش فرهنگ تماشای تئاتر و انتقال مفاهیم بلند انسانی از طریق این هنر را از اهداف مهم این جشنواره اعلام کرد.

لزیری، ادامه داد: برگزاری این جشنواره شرکت کنندگان را به سمت تحقیق و بررسی در پیرامون موضوعات جشنواره هدایت می‌کند و همین امر سبب می‌شود تا آثار ارسالی هم از نظر محتوا و هم از نظر هنری و فنی از ویژگی‌های ممتازی بهره‌مند شود که این موضوع به توسعه و تعمیق بیش از پیش فرهنگ رضوی کمک می‌کند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز