خبرگزاری کار ایران

امروز و با حضور نورالله زاده انجام شد؛

بهره برداری از ۸ طرح اشتغالزایی با هزینه ۳۵ میلیارد ریال در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۰۵۰

مدیرعامل صندوق کار افرینی امید با بیان اینکه ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان خرد از اولویت های امسال این صندوق است، از بهره برداری از ۸ طرح اشتغالزایی با هزینه ۳۵ میلیارد ریال در سبزوار خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: این 8 طرح با تسهیلات این صندوق در بخش های گردشگری، تولید چوب، صنایع و شیرینی خانگی با اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر اجرا شده است.

اصغر نورالله زاده افزود: سبزوار ظرفیت های مناسبی در حوزه کسب و کار روستایی و مشاغل خرد دارد و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر تهران - مشهد فرصتی برای توسعه این منطقه است.

وی ادامه داد: اولویت امسال صندوق کارآفرینی امید حمایت از طرح‌های اشتغالزایی در مناطق روستایی و شهرستان های کوچک غیر از مراکز استان ها است.

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید  در حاشیه بازدید از طرح‌های اشتغالزایی سبزوار  گفت: ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان خرد از اولویت های امسال این صندوق است.

اصغر نورالله زاده افزود: مشاغل خرد و کسب و کارهای کوچک در مراکز شهری با هماهنگی و حمایت وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد می شوند.

وی اظهار داشت: سال گذشته با اجرای ۲۴ هزار طرح حمایتی در مناطق روستایی ۵۶ هزار فرضت شغلی ایجاد شد که امسال با ایجاد ظرفیت های جدید علاوه بر تثبیت اشتغال حدود ۱۰۰ هزار شغل جدید نیز ایجاد می شود.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید با مشارکت واحدهای تولیدی علاوه بر توسعه کسب و کارها از ظرفیت های ایجاد شده برای تثبیت اشتغال حمایت می کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در ۳ سال گذشته ۲۵۴ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای ۹۹۳ طرح با اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار نفر در این شهرستان پرداخت شده است.

  رمضانعلی سبحانی فر افزود: این تسهیلات در بخش های ایجاد کارگاه های تولیدی، پوشاک، صنایع خودرو، چوب، پرورش ماهی، باشگاه ورزشی، امور خدماتی و توزیعی به متقاضیان پرداخت شده است. 

وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات این صندوق با کارمزد 4 درصد و با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش های خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی انجام می شود.

رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار نیز گفت: در سه ماه نخست سال جاری ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی از محل سامانه کارا برای ۲۹ طرح پرداخت شده است.

قاسم کیقبادی افزود: سال گذشته نیز از اعتبارات این صندوق برای ۱۸۰ طرح اشتغال روستایی ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز