خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق ملی کار آفرینی امید خبر داد:

اختصاص حدود ۲هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح های روستایی

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۹۷۶

مدیرعامل صندوق ملی کار آفرینی امید گفت : امسال حدود ۱۶۰۰ الی دوهزار میلیارد تومان اختصاص یافته به طرحهای روستایی که با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برنامه ای مدون داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، نورالله زاده در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی  خصوص روند کارآفرینی گفت :سبزوار با توجه به اینکه ظرفیت خوبی دارد و در مسیر مناسبی قرار دارد طرح‌هایی را که نیاز به حمایت دارند ارزیابی می‌کنیم اولویت در مناطق روستایی و به شهرستان های غیر مراکز استان می‌رسیم .

وی افزود: امسال حدود ۱۶۰۰ میلیاردتومان اختصاص یافته به طرحهای روستایی که با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  برنامه‌ای مدون  داریم.

مدیرعامل صندوق ملی کار آفرینی امید گفت : با این میزان اعتبار حدود ۱۰۰ هزار شغل ایجاد میشود که نسبت به سال قبل افزایش داشته و  برای ایجاد ثبات هم با مشارکت خود واحدها برنامه ریزی می‌شود و نیاز به همکاری خود تولیدی و طرح ها داریم.

فاطمه سهرابی مدیرعامل شرکت تولید شیرینی خانگی سارینا نیز در جریان این بازدید به خبرنگار ما گفت : تاکنون ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۶ فقط از صندوق کارآفرینی امید در قالب تسهیلات به این واحد اختصاص یافته که علاوه بر تامین منابع مورد نیاز جهت خرید مواد بخشی نیز صرف توسعه و ایجاد شعبه  شده است .

وی افزود : بیشتر محصولات تولیدی درسطح کشور و کشورهای همجوار مانند افغانستان عراق و گرجستان و همچنین هند در حال فروش  است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز