خبرگزاری کار ایران

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت با رویکرد کتاب محور در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۶۲۵

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به برنامه های اوقات فراغت کانون در تابستان گفت:رویکرد فعالیت های کانون کتاب محور است و تمامی کارگاه ها و نشست ها و اردوها و....با این رویکرد برگزار خواهد شد.

اسفندیار ضیایی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا در رشت با بیان اینکه فعالیت های کانون برای اوقات فراغت بچه ها در تمام فصول سال برنامه ریزی می شود  اظهار داشت: اما از آنجایی که دانش آموزان در طول تابستان فرصت بیشتری دارند و فارغ از درس و مدرسه هستند فضای کار کردن در این فصل بیشتر و بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری هم امسال بهتر از سال گذشته برنامه ریزی برای این عزیزان داشته  گفت: رویکرد فعالیت ها با رویکرد کتاب است و تمامی کارگاه ها و نشست ها و اردوها و.... بااین رویکرد عمل می کنند . متنوع بودن کارگاه ها درمراکز ثابت ما به این عزیزان وخانواده ها این اجازه را می دهد که با اختیار خودشان کارگاه را انتخاب کنند.

ضیایی خاطر نشان کرد: بحث دوم ما در حوزه مهارت آموزی است و با شعار "خوب زندگی کردن تمرین می خواهد" به دنبال ایجاد فضایی برای این عزیزان هستیم که مهارت آموزی داشته باشند و علاوه بر مهارت های مختلف تخصصی،مهارت های زندگی نیز در مراکز آموخته می شود.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: امسال همانند سال گذشته طرح پویش فصل گرم کتاب را در تمامی شهرستان ها در بوستان ها و تفرجگاه ها خواهیم داشت و در رشت نیز با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی در دوشنبه های هر هفته بعداز ظهر ها در تماشاخانه این سازمان و در پنج شنبه ها نیز در پارک ها این طرح را دنبال می کنیم.

همچنین نشستی با نویسندگان و شاعران بنام کشور و استان تحت عنوان برنامه "دو پنجره" را در سطح استان خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز