خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز ملی صنعت انجام شد؛

بازدید اصحاب رسانه استان از نیروگاه شهید رجایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۵۷۲

جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان با حضور در نیروگاه شهید رجایی قزوین از قسمت های مختلف نیروگاه دیدن کردند و با نحوه تولید انرژی برق آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به مناسبت روز ملی صنعت، تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، هفته نامه‌ها و نشریات محلی و نمایندگی روزنامه‌های سراسری روز جمعه با حضور در نیروگاه شهید رجایی قزوین از قسمت‌های مختلف آن شامل بویلر، توربین‌ها، برج‌های خنک کننده، اتاق فرمان، دیدن کردند و با نحوه تولید انرژی، تعمیرات اساسی، کوره‌های حرارتی آشنا شدند.

در این بازدید برگزاری مسابقه دارت برای خبرنگاران و خانواده‌های‌شان پس از برگزاری مصاحبه مطبوعاتی مدیرعامل نیروگاه نشاط و شادابی خاصی به این بازدید بخشید.

نیروگاه شهید رجایی قزوین در زمینی به وسعت ۳۴۳ هکتار در کیلومتر ۲۵ آزاد راه قزوین به تهران واقع شده و با داشتن نیروگاه‌های بخار و سیکل ترکیبی ۱۳ گانه با ظرفیتی بالغ بر ۲۰۴۲ مگاوات حدود ۵ درصد انرژی برق کشور را تأمین می‌کند.

شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی علاوه بر تولید برق در زمینه تولید هیدروژن و آب مقطر، ارائه خدمات فنی و مهندسی، راه اندازی و بهره برداری از نیروگاه‌ها و مراکز صنعتی فعالیت می‌کند.

نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین، در کیلومتر ۲۵ آزادراه (قزوین-کرج)، یکی از نیروگاه‌های ایران که شامل نیروگاه بخار و سیکل ترکیبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز