خبرگزاری کار ایران

پاسخ کاویانی به عدم حضور در همایش کارگری:

زیر سُرُم بودم / تشکلات کارگری در اولویت توجه هستند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۵۵۱

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم در خصوص عدم حضور در همایش بزرگ کارگران قم، گفت: به دلیل مسمومیت غذایی در زمان برگزاری همایش، در خدمت پزشک و زیر سُرُم بودم.

مصطفی کاویانی‌مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتقادات مطرح شده در خصوص عدم حضورش در همایش بزرگ کارگران گچ کار ساختمان در قم، گفت: دچار مسمویت شده بودم و در همان زمان برگزاری همایش کارگری، خدمت پزشک و زیر سُرُم بودم و متأسفانه نتوانستم خدمت کارگران عزیز باشم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم در پاسخ به این انتقاد که چرا حداقل یکی از معاونان خود را به این همایش نفرستاده بود، گفت: تا لحظه آخر قرار بود شخصا در این جلسه شرکت کنم و خداقوتی به کارگران قم داشته باشم، اما به یکباره دچار وضعیت نامساعد جسمی شده و متأسفانه توفیق حضور در این جلسه از من سلب شد.

کاویانی با بیان اینکه تشکلات کارفرمایی و تشکلات کارگری دو بال پیشرفت و توسعه اشتغال هستند و باید به هر دو آنها توجه کرد، گفت: بعنوان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، نه تنها نسبت به دعوت و برنامه‌های جامعه کارگری قم بی‌تفاوت نیستم، بلکه این عزیزان در اولویت توجه بنده و مجموعه اداره کل هستند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم، خاطرنشان کرد: همیشه سعی ما بر این بوده که در برنامه های مهم جامعه کارگری قم شرکت و مشارکت داشته باشیم و حتی در برنامه هایی مثل هفته کارگر، هفته تعاون، دهه فجر و ...، تمام امور را به خود جامعه کارگری محول می کنیم و خودمان بعنوان مهمان و مدعو ایشان در جلسات حضور پیدا می کنیم تا کارگران بدانند صاحب خانه هستند و ما مهمان شان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز