خبرگزاری کار ایران

شیری مطرح کرد:

کارگران وفاداری شان را به انقلاب ثابت کرده اند/ تحمل بی‌توجهی به کارگران را نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۳۰

سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم گفت: کارگران همواره پشتیبان کشور بوده و در مقاطع مختلف وفاداری خود را نسبت به نظام و انقلاب نشان دادند، اما تحمل بی احترامی و بی توجهی مسئولان را ندارند و بدون لکنت زبان این انتقاد را به زبان می آورند.

عباس شیری سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در حاشیه مراسم انتخابات و گردهمایی کارگران گچ‌کار استان قم، که چهارشنبه شب (۱۲تیر۹۸) با حضور حدود هزار نفر از کارگران و استادکاران این صنف ساختمانی و در محل مسجد رضائیه شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: واقعا تعجب می‌کنیم که چرا آقای کاویانی مدیرکل کار استان قم، نسبت به دعوت جامعه کارگری برای حضور در این همایش بزرگ، بی‌توجه بود.

سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم، گفت: ما برای این همایش،از  آقایان حیدری فرماندار قم و کاویانی مدیرکل کار استان دعوت‌کردیم، اما متاسفانه آقای کاویانی، نه تنها به این جلسه نیامد که حتی یکی از معاونان خود را هم به این جلسه نفرستاد.

شیری تصریح کرد: آقای مدیرکل،آیا اگر جامعه کارفرمایی هم از شما برای حضور در جلسه‌ای دعوت می کرد، این قدر بی تفاوت و بی اهمیت بودید یا فقط از کارگران فراری هستید.

وی گفت: کارگران همواره پشتیبان کشور ایران بوده و در مقاطع مختلف وفاداری خود را نسبت به نظام و انقلاب نشان دادند، اما تحمل بی احترامی و بی توجهی مسئولان را ندارند و بدون لکنت زبان این انتقاد را به زبان می آورند.

سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم، در پایان گفت: جامعه کارگری استان قم با تلاش های مجدانه، توانست بودجه ای از ردیف های ملی، برای کاهش حوادث ناشی از کار در استان قم را اخذ کرده و حدود ۳هزار کارگر را در کلاس های ایمنی کار شرکت دهد و در نتیجه شاهد کاهش ۳۰درصدی حوادث ناشی از کار در سال ۹۷ در استان قم بودیم اما مدیرکل کار قم برای تشکر از بابت این اتفاق بزرگ هم در جلسه ما حضور پیدا نکردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز