خبرگزاری کار ایران

نیک‌فطرت خبر داد:

راه‌اندازی 8 واحد صنعتی در آبیک/نگاه بانک‌ها به واحدهای تولیدی سختگیرانه است

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۹۱

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین 2 شهرستان آبیک گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال، هشت واحد صنعتی با اشتغالزایی 500 نفر در این شهرستان راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هادی نیک‌فطرت در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک اظهار کرد: سال گذشته 6 واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین دو وارد چرخه تولید شد که برای حدود 500 نفر اشتغال ایجاد شد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال، هشت واحد صنعتی با اشتغالزایی 500 نفر در شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین 2 شهرستان آبیک ادامه داد: حوزه صنعت با مشکلات فروانی مواجه است و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی لاینحل مانده است.

نیک‌فطرت با بیان اینکه واحدهای تولیدی با کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش دست و پنجه نرم می‌کنند، ادامه داد: واحدهایی که نیاز به واردات دارند برای تامین ارز با مشکل مواجه هستند و در حوزه ثبت سفارشات هم بوروکراسی سختی در صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که برخی اوقات موجب دست کشیدن سرمایه‌گذاران از این موضوع می‌شود.

وی افزود: نگاه بانک‌ها به واحدهای تولیدی سختگیرانه است و بانک‌ها همکاری لازم را با واحدهای تولیدی و صنعتی ندارند.

این مسئول ادامه داد: بند واو تبصره 16 مبنی بر بخشودگی جرایم واحدهای صنعتی و تولیدی است که مربوط به سال 96 در واحدها اجرایی نشده و خیلی از واحدها دست و پاگیر این موضوع هستند.

بخشودگی جرایم شامل حال واحدهای تولیدی نشده

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین 2 شهرستان آبیک مطرح کرد: تمام توان و توجه مسئولان باید به مقوله تولید و بخش خصوصی معطوف باشد.

نیک‌فطرت با اشاره به دو متقاضی سرمایه‌گذار با 500 میلیارد تومان سرمایه در شهرک صنعتی کاسپین 2 افزود: با الحاق زمین از شهرک دانشگاهی به شهرک صنعتی کاسپین 2 به این دو سرمایه‌گذار زمین اختصاص داده می‌شود و برای یک هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز