خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

آمارها در مورد زلزله دامغان ضد و نقیض است/ آخرین آمار شدت زلزله 3.7 دهم ریشتر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۴۵

مدیر روابط عمومی استانداری سمنان آمارهای ضد و نقیض زلزله امروز دامغان را تشریح کرد.

حجت الله یحیایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره آمارهای مختلف درباره تعداد و شدت زلزله در دامغان اظهار داشت: در سایت های مختلف اعداد و ارقام ضد و نقیضی در مورد زلزله امروز کلات دامغان واقع در استان سمنان اعلام شده و در برخی موارد حتی 4.7 دهم ریشتر برای شدتزلزله نیز اعلام شده این در حالی است که مدیریت ستان بحران استان آخرین آمار مکتوبی که به استانداری ارائه داده است حکایت از آن دارد که آخرین زلزله با قدرت 3.8 دهم ریشتر بوده است.

وی در ادامه افزود: هنوز تعداد وقوع زلزله دامغان به طور رسمی از سوی مدیریت بحران این استان اعلام نشده این در حالی است که بسیاری از منابع و خبرگزاری ها در این خصوص آمار ضد و نقیضی را اعلام کرده اند.

یحیایی گفت: به محض اعلام آخرین آمار از سوی مدیریت بحران شهرستان حتما اطلاعات نهایی درباره زلزله اعلام خواهد شد.

پیش از این نیز ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت ستاد بحران استان سمنان به ایلنا گفت: این زمین لرزه ساعت 10:57 دقیقه در عمق 12 کیلومتری زمین در کلاته دامغان روی داد که تعداد دفعات و ریشتر این زلزله‌ها رو به افزایش است.

وی افزود: از بامداد امروز تاکنون 6 زمین لرزه به بزرگی 3.8 تا 2.5 ریشتر این منطقه را لرزانده است.

رئیسیان ادامه داد: خوشبختانه این زلزله‌ها هیچ گونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

مدیرکل مدیریت ستاد بحران سمنان عنوان کرد: این زمین لرزه‌ها در شاهرود هم احساس شدند و هم اکنون نیروهای امدادی در شهرستان دامغان به حالت آماده باش برای هرگونه حادثه احتمالی درآمده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز