خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک مطرح کرد:

طیف وسیعی از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی آبیک کارگران هستند/ لزوم تسریع در راه‌اندازی بیمارستان شهدا

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۸۵

فرماندار شهرستان آبیک گفت: 80 درصد جمعیت 100 هزار نفری شهرستان آبیک تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که بیانگر طیف وسیعی از قشر کارگری در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک اظهار کرد: راه‌اندازی کامل بیمارستان شهدا، مطالبه جدی مردم شهرستان آبیک است گرچه تلاش‌هایی صورت گرفته و اعتباراتی تخصیص یافته است.

وی افزود: با پیگیری از دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین  مراحل آگهی مناقصه بیمارستان شهدا در حال انجام است که می‌طلبد در این امر تسریع بخشیده شود.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: 80 درصد جمعیت 100 هزار نفری شهرستان آبیک زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که بیانگر طیف وسیعی از قشر کارگری در این شهرستان است.

احمدپور اضافه کرد: شورای تامین شهرستان آبیک در زمینه خرید گندم نسبت به بستن خروجی‌های این شهرستان اقدام کرده گرچه بخشی از گندم به صورت قاچاق خارج شده اما طی چند روز اخیر از خروج گندم جلوگیری به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت شهرستان آبیک خروجی‌ها و  وورودی‌های این شهرستان و همجواری با استان البرز و جرم‌خیز بودن این استان و سرازیر شدن جرایم این استان به آبیک لازم است در ساخت و تکمیل پروژه‌های نیروی انتظامی از جمله ستاد فرماندهی و پاسگاه زیاران از سوی مسئولان استان توجه ویژه صورت گیرد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به نشست استاندار قزوین با تولیت آستان قدس رضوی در حصوص حلو فصل موضوع زیاران قول‌های مساعدی داده شده است.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: طی نشستی با مشاور رئیس سازمان برنامه و و بودجه کشور قول مساعد داده شده در خصوص پروژه انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک بودجه‌ای بیشتر از سهم لحاظ شده در اعتبارات ملی، اعتبار تخصیص یابد که در حال پیگیری هستیم.

احمدپور با تاکید بر در میان گذاشتن مسائل و مشکلات با مردم توسط مسئولان  ادامه داد: همه مدیران باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و اگر نخواهند به این مهم، توجه کنند باید با پست خود خداحافظی کنند.

وی اضافه کرد: مردم طی 40 سال اخیر دِین خود را به نظام ادا کرده‌اند و باید سعی کنیم با خدمت صادقانه، بخشی از آلام آنان را کم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز