خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی آبیک خبر داد:

خروج گندم از آبیک به صفر رسید/ ورود 47 هزار تن گندم به سیلوها

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۸۰

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: خروج گندم از شهرستان آبیک با بستن گلوگاه‌های این شهرستان به صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بیژن لطفی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک اظهار کرد: با توجه به برداشت گندم در شهرستان آبیک، 60 هزار تن گندم باید تحویل سیلوهای این شهرستان داده شود که در حال حاضر 47 هزار تن گندم وارد سامانه سیلوها شده است.

وی افزود: برداشت عمده گندم تا دو روز آینده به اتمام می‌رسد و برداشت متفرقه در روزهای دیگر وجود دارد که کیفیت گندم امسال نسبت به سال گذشته بهتر و سن زدگی کمتر بوده است.

این مسئول با اشاره به  بستن گلوگاه‌های خروج گندم به صورت ثابت و یا با گشت های سیار ادامه داد: خروج گندم از شهرستان آبیک به صفر رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک اضافه کرد: برای برداشت گندم 120 دستگاه کمباین وجود دارد که از این تعداد، 11 دستگاه کمباین بومی است.

دولت وارد فاز تقابل با دشمن شده است

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهر آبیک در این جلسه گفت:  دین اسلام برای دختر ارزش و جایگاه خاصی دارد و نگاه ویژه به  دختر دارد.

وی با اشاره به میلاد حضرت معصومه «س» و روز دختر افزود: عالمه بودن برجستگی شخصیت این بانوی بزرگوار است وبه همراه حضرت عبدالعظیم حسنی «ع» به دلیل  علم شان از امامزادگان خاص هستند.

امام‌جمعه شهر آبیک ادامه داد: علم با سواد تفاوت دارد چرا که علم به دست حضرت حق بوده و رابطه با خدا می‌خواهد و ضمیر را روشن می‌کند.

حسینی میرامینی با بیان اینکه سال سخت و پیچیده ای داریم، اضافه کرد: طی 40 سال اخیر بدون تحریم و تهدید نبوده‌ایم و 40 سال دوام آورده ایم که بیانگر قدرت ماست.

وی خاطرنشان کرد: امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و دولت کم کم وارد فاز تقابل با دشمن می‌شود.

امام جمعه شهر آبیک بیان کرد: مسئولان باید با سته صدر، آرامش، ادب و متانت مشکلات را حل کنند و به دامنه جامعه تسری ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز