خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز درگذشت نویسنده فقید یزدی؛

رویداد فرهنگی - ادبی آذر یزدی ویژه کودکان و نوجوانان در یزد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۴۱

رویداد فرهنگی ادبی آذر یزدی همزمان با سالروز درگذشت این نویسنده فقید یزدی، از ١٨ تیر تا ٢١ تیرماه ویژه کودکان و نوجوانان در حسینیه و سالن اجتماعات محله خرمشاه یزد در جوار آرامگاه مهدی آذر یزدی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این رویداد فرهنگی به مدت ۴ روز در شهر جهانی یزد ویژه کودکان و نوجوانان از سوی گروه های فرهنگی برگزار خواهد شد.

در این رویداد فرهنگی که با حمایت و همکاری دستگاه های اجرایی و متولیان فرهنگی ادبی استان یزد برگزار می شود، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان نیز برای بزرگداشت مهدی آذر یزدی؛ پدر ادبیات کودک و نوجوان حضور خواهد داشت.

از جمله برنامه های اجرایی در این رویداد فرهنگی، برپایی نمایشگاه کتاب کودک با حضور ناشرین و نویسندگان برتر کشوری حوزه کودک و نوجوان، اجرای برنامه های شاد و سرگرمی در طول رویداد، برگزاری جشن های شبانه با حضور هنرمندان استانی و کشوری است.

همچنین اجرای تئاتر و نمایش های شاد و کمدی کودکانه، برگزاری کارگاه های آموزش روانشناختی کودکان و کارگاه های آموزش قصه گویی و کتاب خوانی برای کودکان ویژه والدین در این رویداد فرهنگی ادبی تدارک دیده شده است.

به گزارش ایلنا، این رویداد فرهنگی ادبی از سه شنبه ۱٨ تیر تا جمعه ٢۱ تیر برگزار می شود که مهمانان ویژه ای خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز