خبرگزاری کار ایران

ثبت نام 745 شرکت و اتحادیه تعاونی در جشنواره تعاونی های برتر استان یزد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۰۲

مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از ثبت نام تعداد 745 شرکت و اتحادیه تعاونی در جشنواره تعاونی های برتر استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلناف میثم لطفی اظهار داشت: معادل 22 درصد شرکت تعاونی های فعال استان یزد در گرایش های مختلف در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

وی با اعلام گزارش آمار تعاونی های ثبت نام شده در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر اضافه کرد: این تعداد تقاضا حاکی از افزایش 22 درصدی ثبت نام تعاونی ها در زمان مشابه نسبت به سال گذشته در جشنواره است.

مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بیان داشت: بیشترین ثبت نام با توجه به تعداد تعاونی های فعال به ترتیب مربوط به تعاونی های شهرستان های یزد، ابرکوه، اردکان، مهریز، میبد، تفت، خاتم، بافق، اشکذر و بهاباد است.

وی افزود: بیشترین ثبت نام تعاونی ها در گرایش های کشاورزی با 167 تعاونی، خدماتی 238 تعاونی و صنعتی 125 تعاونی و سایر گرایش ها 215 تعاونی بوده که داوری جشنواره پس از پایان ثبت نام انجام خواهد شد و برترین تعاونی های استانی در گرایش های مختلف مشخص، معرفی  و در شهریور ماه جاری همزمان با هفته تعاون از آنها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز