خبرگزاری کار ایران

جانمایی تصفیه خانه شهرک صنعتی سپهر نظرآباد انجام شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۶۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: روند اجرایی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سپهر در حال اجرا بوده و جانمایی آن انجام شده است.

به گزارش ایلنا، محمدامین فرشی با بیان این خبر گفت: موضوع حفاظت از محیط زیست از اولویت‌های برنامه های ماست چرا که دفع غیر بهداشتی پساب و پسماندهای تولید در شهرک های صنعتی علاوه بر اینکه شاخص‌های بهداشتی را تحت تأثیر قرار خواهد داد باعث ورود آلاینده ها به طبیعت میشود که عواقب ناگواری برای آیندگان به همراه خواهد داشت.

وی به اقدامات در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی برای مقابله با آلودگی محیط زیست اشاره کرد و گفت:  طرح ارتقای تصفیه خانه اشتهارد به پایان رسیده و تنها یک قسمت مربوط به تجهیزات مرد نیاز باقی مانده که به دلیل اعمال تحریم ها روند واردات آن مقداری زمان بر شده که این قطعه هم تا 20 تیرماه وارد کشور شده و نصب خواهد شد و ان‌شاالله به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در راستای کاهش آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست درشهرک های صنعتی در ضلع شمال شهرک صنعتی اشتهارد 200 هکتار درختکاری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مرکز مطالعات فاضلاب صنعتی در اشتهارد در حال مطالعه است و 30 نفر از فارغ‌التحصیلان رشته محیط زیست به عنوان کارشناسان پایش از مبدأ در شهرک‌های صنعتی مستقر می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز