خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی:

احیای دریاچه ارومیه تحولی عظیم در صنعت گردشگری منطقه است

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۱۸

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: احیای دریاچه ارومیه یک تحول عظیم در صنعت توریسم و گردشگری و رشد اقتصادی استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر گروسی صبح امروز در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی،اظهار داشت: وجود دریاچه ارومیه برای آذربایجان‌ غربی نعمت با ارزش خداوند است که باید در حفظ دریاچه و به خصوص در احیای آن همه نهادها و ارگان‌های دولتی و خود مردم همکاری کنند.

وی افزود: فقط یک اداره یا یک گروه خاص نمی‌توانند در احیای دریاچه ارومیه تاثیر‌گذار باشند، با احیای دریاچه ارومیه یک تحول عظیم در صنعت توریسم و گردشگری و رشد اقتصادی استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی اتفاق خواهد افتاد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی،گفت: مکانیزه شدن سیستم‌های آبیاری قطره‌ای و بارانی می‌تواند در ذخیره آب‌های زیر‌زمینی بسیار مفید باشد و از خالی شدن سفره‌های آب زیر‌زمینی منطقه جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: دادگستری در کنار محیط زیست است و با مخربین محیط زیست، صیادان غیر‌قانونی غاصبین حریم رودخانه‌ها و تالاب‌ها و دریاچه ارومیه برخورد قانونی لازم را مانند سابق خواهد داشت و از اقدامات اداره کل محیط زیست استان هم در حفظ محیط زیست حمایت قضایی لازم را معمول می دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز