خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس خبر داد:

استان‌های شرقی در اولویت انتقال آب هستند/ یزد و کرمان در اولویت‌های آخر

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۵۲۱

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شمارش معکوس برای انتقال آب به استان‎ها گفت: استان های شرقی در اولویت انتقال آب هستند.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، سیدابوالفضل موسوی بیوکی در تشریح نشست امروز کمیته آب کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: کمیته آب کمیسیون عمران مجلس، پروژه‌های انتقال آب به استان ها را اولویت بندی کرده و بر اساس آن انتقال آب به استان‌های شرقی کشور در اولویت نخست است.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه مورد تاکید است، ادامه داد: انتقال آب به استان های کرمان و یزد در اولویت بعدی طرح های انتقال آب قرار دارد.

نایب رئیس‌کمیسیون عمرا‌ن‌مجلس اضافه کرد: در نشست امروز کمیته آب کمیسیون عمران مجلس، استانداران سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی حضور داشته و استانداران اعلام کردند که برای جذب سرمایه جهت اجرای پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی می توان از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده کرد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس مقرر شد که ظرف مدت سه ماه تمام برنامه های انتقال آب از دریای عمان به استان های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی مشخص شود.

وی همچنین از تخصیص زمین برای احداث آب شیرین کن ها در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این جلسه استاندار سیستان و بلوچستان نسبت به تخصیص زمین برای احداث آب شیرین کن‌ها خبر داد و به زودی انجام خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به لزوم تعیین تکلیف این پروژه اظهار داشت: امیدوارم پروژه انتقال آب به استان های کرمان و یزد هم به زودی عملیاتی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز