خبرگزاری کار ایران

انتقاد فرماندار از صدور برخی مجوزهای محیط‌ زیستی

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۲۵۶

فرماندار شهرستان اردکان از صدور برخی مجوزهای زیست محیطی بدون هماهنگی شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز شهابی‌زاد با انتقاد از صدور برخی مجوزها گفت: لازم است تا نظارت جدی‌تر و بدون اغماض بر صنایع شهرستان اردکان صورت گیرد.

‌‌‌فرماندار اردکان ادامه داد: مسئله سلامت جان بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم شهرستان قابل اغماض و معامله نیست و جدیت هرچه بیش‌تر اداره کل حفاظت محیط زیست را در این زمینه انتظار داریم.

‌‌‌وی با انتقاد از برخی ناهماهنگی‌ها در صدور مجوزها اضافه کرد: این‌که صدور مجوز از طریق مرکز استان صورت گیرد اما در عمل، مدیران شهرستانی مجبور به پاسخ‌گویی درباره تبعات برخی اقدامات باشند؛ پذیرفته نیست و مشکلاتی را ایجاد می کند.

‌‌‌فرماندار اردکان نقش شهرستان را در اقتصاد و صنعت استان بسیار تعیین‌کننده ارزیابی کرد و افزود: بیش‌ترین عوارض ناشی از وجود صنایع متوجه مردم اردکان است و حق مردم اردکان باید جدی‌تر مطالبه و احصا شود.

‌‌‌‌‌شهابی‌زاد رفع مشکل نمایشگرهای آلایندگی را کم‌ترین خواسته مردم اردکان برشمرد و گفت: این مسئله مشمول مرور زمان شده و آماده‌ایم موانع موجود در این راه را با کمک اداره‌کل استان برطرف کنیم.

‌‌‌فرماندار اردکان انجام پایش‌های مداوم شبانه‌روزی را از اقدامات مناسب اداره‌کل ارزیابی و خاطرنشان کرد: از هر اقدامی که در راستای سلامت بیش‌تر مردم و حفاظت از منابع زیستی شهرستان باشد؛ حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز