خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خبر داد:

تشییع پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۰۲۷

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در قزوین برگزار می شود.

امیر سرتیپ دوم بهنام پیری در گفتگو با خبرنگار ایلنا از قزوین با اشاره به تشییع پیکر پاک دو شهید در قزوین، بیان کرد: مراسم تشییع پیکرهای شهدای تازه تفحص شده، اکبر مهدی زاده و محرمعلی رویتوند غیاثوند چهارشنبه دوازدهم تیرماه در قزوین برگزار می‌ شود.

وی گفت: این مراسم ساعت ۹ صبح از مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) به طرف گلزار شهدای شهر قزوین برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین افزود: پیکر مطهر شهید مهدی زاده از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۲ تیر پس از تشییع در قزوین به زادگاهش در روستای طزرک از توابع تاکستان منتقل و تدفین خواهد شد.

پیری اضافه کرد: شهید رویتوند غیاثوند هم پس از تشییع در قزوین به زادگاهش کوراندشت منتقل می شود و روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه از ساعت ۱۷ در روستای سوخته چنار از توابع بخش کوهین تشییع و تدفین خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد: شهید روحانی مهدی زاده متولد ۱۳۴۶ در شهرستان بویین زهرا است که در سال ۶۴ در عملیات ایذائی والفجر هشت به شهادت رسید اما پیکر مطهرش در جزیره بوارین ماند و در شمار شهدای مفقودالجسد قرار گرفت.

وی گفت: همچنین شهید رویتوند غیاثوند متولد ۱۳۴۷ در شهر قزوین بود که در سال ۶۷ در تک دشمن به شهادت رسید، اما پیکر مطهرش در منطقه زبیدات ماند و در شمار شهدای مفقودالجسد ثبت شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز