خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به تخلفات 13 راننده قزوینی در بخش حمل و نقل کالا

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۰۰۲

جبار قهاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از رسیدگی به تخلفات 13 راننده متخلف در بخش حمل و نقل کالای جاده ای در بیست و هشتمین جلسه کمیسیون ماده 11 استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جبار قهاری افزود: در این جلسات از رانندگان متخلف نیز دعوت به عمل آمده و با استماع دفاعیات آنها رسیدگی به تخلفات صورت می گیرد.

وی ادامه داد: مهمترین تخلف رانندگان بخش حمل و نقل کالا شامل رعایت نکردن مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت، فقدان پروانه عبور، ارتفاع غیرمجاز، فقدان یا استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی و رعایت نکردن بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره بوده است.

به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  قزوین، مهار نکردن مناسب بار، حمل بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، دستکاری در سامانه سنجش سرعت، رانندگی با لاستیک فاقد آج مناسب، رعایت نکردن دستورالعمل های نصب و بهره برداری علائم هشدار دهنده و نمایان سازی بر روی ناوگان، حرکت در ساعت غیرمجاز و در شب، حمل بار بدون بارنامه و حرکت با محموله ترافیکی در ساعت غیرمجاز از دیگر تخلفات مورد بررسی در این کمیسیون بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز