خبرگزاری کار ایران

ضرورت بروز رسانی زیرساخت های بخش تولید برق آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۸۹۳

استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: باید زیرساخت های موجود در بخش تولید برق و انرژی استان را همتراز با توسعه و نیاز مصرفی گسترش و بروزرسانی کنیم.

به گزارش ایلنا،محمدرضا پور‌‌محمدی در بازدید از مرکز کنترل برق و دیسپاچینگ‌ آذربایجان گفت: در تولید برق نباید صرفا به تکنولوژی‌های موجود متکی باشیم همچنین ضروری است همگام با پیشرفت تکنولوژی مراکز تولید را بروز رسانی و بازدهی‌ها را بالا ببریم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به میزان تولید برق کشور های اروپایی از طریق برق خورشیدی افزود: در مقایسه روز های آفتابی کم،  برخی از کشور های اروپایی با ایران به این نتیجه خواهیم رسید که آنها با تعداد روز های آفتابی اندک تولید برق بیشتری نسبت به ایران دارند .

وی اذعان داشت: شرکت توزیع برق می‌بایست در طرح‌هایی که برای مدیریت مصرف برق در تابستان برنامه‌ریزی می‌شود نیازهای بخش صنعت، کشاورزی و در نهایت تولید را در نظر بگیرد تا شاهد آسیب به این بخش ها نباشیم.

وی با اشاره به اهمیت برق و انرژی در جامعه ابراز کرد: باید زیرساخت های موجود در بخش تولید برق و انرژی استان را همتراز با توسعه و نیاز مصرفی گسترش و بروزرسانی کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در ایام گرم تابستان مقدار تولید و مصرف از یکدیگر فاصله گرفته و مشکل ساز می‌شوند که خوشبختانه تا امروز در اثر تغیر الگوی مصرف و صرفه جویی های انجام گرفته مشکلی در تامین برق استان وجود ندارد‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز