خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس:

فردی از قزوین عضو هیأت مدیره شرکت برق زنجان نیست/صدایی برای شنیدن مطالبات واحدهای تولیدی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۱۶

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون یک نفر از استان قزوین موفق نشده در هیأت مدیره شرکت برق استان زنجان عضو شود که این موضوع سبب شده برای مطالبات واحدهای تولیدی استان قزوین صدایی برای شنیدن وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، روح‌الله بابایی‌صالح امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری پست برق ۴۰۰ کیلوولت دشتابی که با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد، با اشاره به جتیگاه بسیار خوب استان قزوین در حوزه تولیدات صنعتی و کشاورزی اظهار کرد: نیازمند نگاه ویژه‌ای به حوزه تامین انرژی در استان قزوین هستیم.

وی افزود: شهرستان بوئین‌زهرا دارای ۴۰۰ واحد تولیدی است و بیشتر از سایر شهرستان‌های استان قزوین با افت و لتاژ برق مواجه است.

بابایی صالح با اشاره به أخذ مجوز برای احداث سیکل ترکیبی تولید برق در بوئین‌زهرا تصریح کرد: این مجوز سال‌هاست که وجود دارد و بنابر دلایل نامعلوم و دست‌های پشت پرده هنوز در این شهرستان اجرایی نشده است.

وی به مشکلات برق منطقه‌ای زنجان اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد مصارف برق استان در حوزه تولیدات صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود که باید حمایت‌های ویژه‌ای در این زمینه صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز