خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد خبرداد:

کشته شدن 6 نفر در رودخانه بیشه از ابتدای خرداد تاکنون

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۲۸

فرماندار خرم آباد از کشته شدن 6 نفر در رودخانه بیشه از ابتدای خرداد تاکنون خبرداد.

به گزارش ایلنا، اسد عبدالهی  با بیان اینکه این آبشار مشکلات خاص خود را دارد که بخشی از مشکلات آن ناشی از سیل امسال بود، افزود: بخشی دیگر مشکل بیشه، شیوه اداره کردن آن است که باید یا به بخش خصوصی واگذار شود و یا یک شرکت دولتی آن را تحویل بگیرد.

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به اینکه فعلا از روی ناچاری دهیاری آن را مدیریت می‌کند، خاطرنشان کرد: علیرغم اتخاذ تدابیری که باید جهت عدم ایجاد مشکل برای گردشگران اعمال شود، اما متاسفانه خود گردشگران خصوصا در بحث شنا کردن رعایت نمی‌کنند.

عبدالهی تصریح کرد: با وجود نصب ۲۰ تابلو شنا ممنوع در منطقه، وجود چند نجات غریق و تدابیر لازم اما به دلیل اینکه جمعیت زیادی از گردشگران که گاهی از ۱۵۰ تا ۲ هزار و ۲۰۰ خودرو هم میرسد کنترل آن مشکلاتی را به بار آورده است.

وی تاکید کرد: عدم رعایت و توجه به تابلوهای هشدار دهنده موجب شده که متاسفانه از اول خرداد تا کنون ۶ نفر از هم وطنان ما کشته شوند.

فرماندار خرم آباد افزود: رودخانه خروشان و وحشی است و آب آن ۳ برابر شده و عمق برخی از نقاط آن به ۱۵ متر رسیده و از دست نجات غریق هم با این مشکلات رودخانه، کاری ساخته نیست.

عبدالهی گفت: امشب قرار شد که با استفاده از عوامل شهرداری‌ها و هیات‌های ورزشی، غواص‌ها را افزایش دهیم و همچنین لیست کسانی که از خرداد ۹۸ تاکنون کشته شده‌اند به صورت بیلبورد نصب کنیم تا کسانی که می‌خواهند شنا کنند با دیدن این اسامی فکر شنا کردن را از ذهن خود بیرون بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز