خبرگزاری کار ایران

«پیش بینی » و «پیشگیری» سرلوحه کار پلیس البرز

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۰۵

فرماندار ویژه شهرستان کرج با عنوان اینکه رفتار توهین آمیز با نیروی انتطامی قابل اغماض نیست، تاکید کرد: سیاست پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرم در رأس مأموریت های امنیتی فرمانداری کرج است.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور امروز در دیدار با سرهنگ فیروزخواه، فرمانده انتظامی شهرستان کرج و روسا و معاونان کلانتری های این شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش های پلیس، اهمیت جایگاه این قشر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شهرستان کرج بواسطه حضور اقوام مختلف و 200 هزار اتباع و مهاجر خارجی در کلانشهری با وسعت باغات و تفرجگاه های متعدد، از اهمیت فوق العاده ای در حوزه امنیتی برخوردار است. 

وی با بیان اینکه برقراری امنیت پایدار مردم با تعامل و وحدت خوبی که در سطح استان برقرار است، مهمترین رسالت دستگاه های امنیتی بشمار می رود، سیاست های کلی را در این رابطه ترسیم و تصریح کرد: سیاست های شورای تأمین در سطح کشور و راهبردهای  آقای شهبازی ، را بر مدار دو اصل «پیش بینی » و «پیشگیری» سرلوحه کار قرار داده ایم.

معاون استاندارالبرز همچنین با تأکید بر حفظ مولفه «وحدت» در کشور تصریح کرد: در شرایط حساس فعلی با حمایت مردم در کنار مسولان نظام در مسیر تقویت همگرایی و وحدت عمومی جامعه حرکت می کنیم. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز