خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه؛

وزیر نیرو فردا به قزوین سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۹۹۴

وزیر نیرو فردا یکشنبه- 9 تیرماه- برای افتتاح و بازدید از چند پروژه و همچنین شرکت درمراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین به این استان سفر می‌کند.

به  گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا اردکانیان وزیر نیرو برای آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین و بازدید و افتتاح از چند پروژه به این استان سفر می‌کند.

اردکانیان همچنین  قرار است در مراسم تکریم حمید پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین و معارفه یدالله ملکی مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه‌ای قزوین شرکت کند.

این مراسم  ساعت 10 صبح  فردا در محل سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار می‌شود.

یدالله ملکی مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین، پیش از این معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای این استان بود.

بهره برداری از پست 400 کیلوولتی و خطوط ارتباطی آن در منطقه دشتابی از بخش‌های شهرستان بوئین‌زهرا در استان قزوین، افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر محمودآبادنمونه از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین و برگزاری مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار و مدیران صنعت آب و برق استان در سالن جلسات استانداری، از جمله برنامه‌های سفر یک روزه ادرکانیان وزیر نیرو به استان قزوین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز