خبرگزاری کار ایران

شهردار آوج در گفت‌گو با ایلنا مطرح کرد ؛

معرفی پیمانکار برای احداث میدان آوج/ تلاش برای جلوگیری از وقوع تصادف در ورودی میدان

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۹۹۳

شهردار آوج گفت: از سوی مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین، قول داده شده تا ماه آینده پیمانکار پروژه احداث میدان ورودی شهر آوج معرفی و مشخص ‌می‌شود.

علی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: حدود هشت سال است که موضوع احداث میدان در ورودی شهر آوج مطرح است و دغدغه و خواسته به حق مردم این شهر و مسئولان محسوب می‌شود.

وی با ذکر اینکه مکاتبات مستمری در زمینه احداث میدان ورودی شهر آوج صورت گرفته است، افزود: برای احداث میدان ورودی شهر آوج قول‌هایی داده شده و اذعان شده بودجه اختصاص یافته اما تاکنون اجرایی نشده است.

شهردار آوج ادامه داد: در جلسه برنامه‌ریزی شهری از سوی مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین، قول داده شده تا ماه آینده پیمانکار پروژه احداث میدان ورودی شهر آوج معرفی و مشخص می‌شود.

دارابی با بیان اینکه هر ساله تصادفات زنجیره‌ای در ورودی شهر آوج رخ می‌دهد، اضافه کرد: هر هفته شاهد یک حادثه از سوی ماشین‌های سنگینی هستیم که از گردانه بالا وارد می‌شوند و ترمز نمی‌گیرند و با شتابی که می‌گیرند و وارد شهر می‌شوند، موجب بروز تصادف می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در 6 ماه اخیر، چندین فقره تصادف در ورودی شهر آوج رخ داده که بین 6 تا هفت نفر جان خود را در این جاده از دست داده‌اند.

دارابی شهردار آوج در 19 اردیبهشت ماه امسال به عنوان شهردار این شهر منصوب شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز