خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین خبر داد:

مهار آتش سوزی در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۸۶۹

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت آتش سوزی طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در خیابان حکم آباد که به طور نامعلومی دچار حادثه شده بود، مهار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجتبی منتظری افزود: در پی تماس شهروندان مبنی بر مشاهده دود و آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان حکم آباد در ساعت ۱۹:۳۸ دقیقه شب گذشته-6تیرماه-  آتش نشانان ایستگاه های ۱،۲،۴،۵،۷ به محل اعزام شدند و اولین تیم در کمتر از۲ دقیقه در محل حادثه حضور یافت.

وی اضافه کرد: در این آتش سوزی که علت آن در حال بررسی است، با توجه به دود گرفتگی ساختمان، آتش نشانان ساکنان طبقات را با استفاده از نردبان هیدرولیکی به بیرون از ساختمان انتقال دادند.

منتظری ادامه داد: دود غلیظ در واحد مورد نظر و باریک بودن راه پله‌ها و نصب غیر استاندارد آسانسور، تردد را برای آتش نشانان و ساکنان سخت کرده بود، اما آتش نشانان با استفاده از دستگاه تهویه، باز کردن تمام پنجره‌ها و باز کردن مسیر خروج دود از مسیر درب ورودی، این مشکل را برطرف کردند.

وی گفت: ۱۰ نفر از مصدومان این حادثه که دچار دود گرفتگی شده بودند توسط اورژانس در محل، درمان و یک زن ۶۰ ساله به بیمارستان منتقل شد.

منتظری با تاکید بر اینکه هر ساختمان باید حداقل دارای چند خاموش کننده دستی باشد از شهروندان خواست بعد از تکمیل ساختمان و گرفتن پایان کار نسبت به تغییرات در واحدها اقدام نکنند تا در مواقع حوادث احتمالی اعم از آتش سوزی، زلزله و… دچار مشکل نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز