خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بردسکن خبر داد ؛

مهلت یک ماهه استاندار برای تعیین تکلیف مدیران پروازی بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۸۶۶

امام جمعه بردسکن در استان خراسان رضوی گفت:استاندار خراسان رضوی برای مدیران پروازی این شهرستان مهلت یک ماهه در نظر گرفته تا تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خصوص سفر اخیر استاندار به این شهرستان گفت: دراین سفر معین های اقتصادی این شهرستان در قالب 15 تفاهم نامه در اجرای طرح مدل توسعه مثلث اقتصادی  مشخص و به امضاء رسید.

امام جمعه بردسکن هدف از اجرای این مهم را تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بیان کرد و اظهار امیدواری کرد: با همت و پی گیری های نماینده عالی دولت  و مدیران شهرستان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان با توان و پای کار معین های اقتصادی شاهد شکوفایی اقتصادی در منطقه باشیم. 

امام جمعه بردسکن عنوان کرد:در این سفر استاندار خراسان رضوی به فرماندار شهرستان دستور داد  ظرف مدت یک ماه آینده مدیران پراوزی این شهرستان را تعیین تکلیف و از طریق مدیران کل آنها نسبت به سکونت آنها در محل خدمت خود اقدام کند.

وی اظهارداشت: متاسفانه مدیرانی که خارج از شهرستان سکونت دارند به فکر اعتلای شهرستان خدمتی خود نیستند و فقط منتظر این هستند که ساعات اداری را به اتمام برسانند و به شهرستان سکونت خود بروند.

 امینی عنوان کرد:خوشبختانه در کشور ما هم سخنران های خوبی داریم و هم مدیران انقلابی  و مدیرانی که از کار خود خسته شده اند می توانند به کنار بروند و جای خود را به  مدیران اهل کار و با ایده نو بدهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز