خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم معارفه رئیس و مربیان کمیته‌های انجمن دارت خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۸۳۳

‍ با حضور دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی مراسم معارفه روسا و مربیان کمیته‌های انجمن دارت استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در این مراسم رئیس انجمن دارت استان ضمن تقدیر از ۲ سال خدمت بی دریغ مسئولین اسبق کمیته های زیر مجموعه این انجمن در استان خراسان رضوی گفت:بدون شک استعدادیابی و تلاش در جهت پیشرفت خانواده دارت استان مسئولیت سنگینی است که بر عهده ماست و امیدواریم بتوانیم بهترین ها را برای این خانواده رقم بزنیم.

وی افزود:امیدواریم بزودی شاهد موفقیت ها و فعالیت‌های زیادی در این خانواده بزرگ باشیم.

در این مراسم ، مرضیه تاج محمدزاده به عنوان رئیس کمیته مربیان انجمن دارت استان، الهام کتابدار رئیس کمیته سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرائی، یاسین حقیقی رئیس کمیته روابط عمومی انجمن دارت استان، مجید لقمانی طوسی رئیس کمیته آموزش انجمن دارت استان، منیژه سالاری مربی جوانان و نوجوانان دختران، مجید لقمانی طوسی مربی جوانان و نوجوانان پسران، زهیر محمدی مربی بزرگسالان آقایان و فاطمه توکلی مربی بزرگسالان بانوان استان معرفی شدند.

این مراسم با حضور مسعود قاسمی رئیس انجمن دارت استان، سید محمد موسوی دبیر انجمن دارت استان و اعظم سلطانیان نائب رئیس انجمن دارت استان در محل دفتر هیات انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز