خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

قطعا اصلاحیه بودجه داریم/ لزوم تنظیم بودجه بدون اتکا به نفت

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۸۵

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مدتی است با تدبیر استاندار البرز در این استان، برنامه‌های علمی به مرحله عملیاتی می رسد و این امر جای خرسندی دارد.

به گزارش ایلنا، محمود بهمنی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه البرز افزود: بخشی دیگر از این کسری را از صندوق توسعه ملی اوراق خزانه تامین شود و درکل درآمد و هزینه‌ها مدیریت شود.

وی ادامه داد: با شرایط تحریم و جنگ اقتصادی همراه با تحریم‌های نفتی درآمدهاکاهش یافته است.

بهمنی گفت: اصلاحیه بودجه را به طور حتم داریم و با توجه به شرایط موجود باید یک بودجه بدون اتکا به نفت داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدتی است با تدبیر استاندار البرز در این استان، برنامه‌ها علمی به مرحله عملیاتی می‌رسد و این امر جای خرسندی دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: سیل امسال نیز خسارت‌هایی به کشور داشت که باید جبران شود و امروز شاهد اختصاص ۵درصد بودجه به بخش بحران هستیم.

وی ادامه داد: اجرای پروژه ها براساس میزان پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار گیرد و مساله راهیان نور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز پیگیری شود.

بهمنی گفت: در شرایط فعلی کشور بخشی از کسری بودجه را از محل کاهش هزینه می‌توان جبران ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز