خبرگزاری کار ایران

در جلسه‌ همایش بزرگداشت خبرنگاران مطرح شد؛

قلم بی‌تعهد، خبیثانه و مزورانه است/ همایش روز خبرنگار در شأنیت خبرنگار شهید آبیک باشد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۷۳

فرماندار شهرستان آبیک رسالت خبرنگاران را روشنگری ذکر و بیان کرد: قلم بی‌تعهد، خبیثانه و مزورانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در نخستین جلسه ستاد برگزاری همایش گرامیداشت روز خبرنگار و بزرگداشت مقام والای شهید طهماسب شیخ‌حسنی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد، رسالت خبرنگاران را روشنگری ذکر و اظهار کرد: آنچه مدنظرباید قرار بگیرد، قلم همراه با صداقت و متعهدانه است و قلمی است که شهدای ما توصیفشان با این معنا شکل می‌گیرد چرا که قلم بی‌تعهد، خبیثانه و مزورانه است.

وی افزود: در مقطعی از انقلاب اسلامی، کشور مورد هجمه دشمنان قسم‌خورده قرار گرفت و شهید شیخ‌حسنی شهید خبرنگار شهرستان آبیک نخستین خبرنگار استان قزوین که معلم هم بوده، با اهدای خون و جان شیرینش به شکل دیگری به اهدافش جامه عمل پوشاند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: شهید خبرنگار شهرستان آبیک مایه افتخار شهرستان است که قلمی متعهدانه داشته و برای دفاع از کشور، راهی جبهه شده و به فیض عظیم شهادت نائل می‌شود.

احمدپور اضافه کرد: شأنیت و جایگاه شهید شیخ‌حسنی شهید خبرنگار باید در همایش روز خبرنگار حفظ شده و مسئولان استانی  وشهرستانی باید برای برگزاری این همایش عزم جدی داشته و پای کار باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش باید نمایش واقعی از چهره  شهید شیخ‌حسنی و اهدافی که شهید داشته و ایثارگری‌های واقعی مردم شهرستان آبیک در حوزه فرهنگ و ایثار و شهادت به منصه ظهور برسد.

این مسئول تصریح کرد: همایش گرامیداشت روز خبرنگار و بزرگداشت مقام والای شهید طهماسب شیخ‌حسنی لازم است بانیت خالص و پیگیری و در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) شهر آبیک برگزار شود.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: از خبرنگاران، مسئولان و روابط عمومی شهرستان آبیک درخواست می‌شود در برگزاری همایش مذکور همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

احمدپور ادامه داد: امنیت، آسایش و آرامش کشور مدیون خون شهداست این در حالی است که شهدا نیازی به ما ندارند و زنده نگه داشتن یاد آنان تلنگری برای ما است تا از مسیر آنان منحرف نشویم.

وی مطرح کرد: از خدمتگزاری به مردم غفلت کنیم در واقع به شهدا خیانت کرده‌ایم بنباراین باید به امور مردم رسیدگی و توجه کنیم که خواسته شهدا هم بوده است.

به گزارش ایلنا، افتتاح نمایشگاه عکس و خبر رسانه‌های شهرستان آبیک، کلیپ معرفی شهید خبرنگار شهید شیخ‌حسنی، کلیپ اظهارات مسئولان درباره همایش، تحلیل از خانواده شهید و اهدای نشان ویژه همایش، کلیپ معرفی رسانه‌های شهرستان آبیک، تقدیر از مسئولان خبرساز، پاسخگو و حامی رسانه، رونمایی از کتاب شهید خبرنگار، تجلیل از برگزیدگان جشنواره خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان آبیک و تقدیر از روابط عمومی‌های فعال و مرتبط با رسانه‌های شهرستان آبیک و تجلیل از پیشکسوت مطبوعاتی شهرستان آبیک  و سخنرانی مسئولان کشوری و استانی از برنامه‌های پیشنهادی همایش گرامیداشت روز خبرنگار و بزرگداشت مقام والای شهید طهماسب شیخ‌حسنی است  که تصمیم‌گیری در خصوص این برنامه‌ها به جلسه بعدی موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز