خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

علوی؛ درگذشت نماینده نطنز را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۶۵

نماینده مردم لامرد و مهر با صدور پیامی درگذشت مرتضی صفاری نطنزی نماینده نطنز، بادرود و قمصر و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، سید محسن علوی در این پیام با ابراز همدردی با خانواده ایشان و تسلیت به مردم شریف نطنز و نمایندگان مجلس آورده است: 
خبر ناگهانی درگذشت همکار عزیزمان جناب آقای صفاری نطنزی موجب تاثر و تالم خاطر گردید.
 
تجارب ارزنده و اخلاق نیکو ایشان در حوزه سیاست خارجی  و خدمات آقای صفاری نطنزی  به مردم دیارش و کشور عزیزمان در خاطر این‌جانب و نمایندگان مجلس خواهد ماند.
 
این مصیبت سترگ را خدمت خانواده محترم ایشان، همکارانم در مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و مردم شریف نطنز، بادرود و قمصر تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، طلب مغفرت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.
 
به گزارش ایلنا، مرتضی صفاری نطنزی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی که از چندی قبل در بیمارستان بستری شده بود به علت بیماری درگذشت.
 
صفاری نطنزی دیپلمات بود و تجربه سفیری در چند کشور را داشته است، وی همچنین رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود.
 
مرتضی صفاری نطنزی در ۷ اردیبهشت ۱۳۳۵ در محله علیای نطنز به دنیا آمد، وی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور اسپانیا از سال ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۳، مدیر کل کشورهای مشترک‌المنافع و همسایگان شمال غرب وزارت امور خارجه از سال ۱۳۸۳ الی ۱۳۸۹، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قزاقستان از سال ۱۳۷۹ الی ۱۳۸۳، ریاست اداره اول اروپای مرکزی و شمالی وزارت امور خارجه از سال ۱۳۷۴ الی ۱۳۷۹، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مجارستان از سال ۱۳۷۰ الی ۱۳۷۴، معاون اداره دوم سیاسی و رئیس اداره دوم اروپای شرقی در وزارت امورخارجه تهران از سال ۱۳۶۶ الی ۱۳۷۰، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بخارست از سال ۱۳۶۰ الی ۱۳۶۶، کارشناس ارشد نهاد نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ بوده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز