خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

احداث پاسگاه انتظامی در روستای زیاران

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۰۹

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به اختصاص زمین برای احداث پاسگاه در روستای زیاران گفت: علاوه بر کمک‌های دولتی، خیران هم باید برای ساخت این پاسگاه مساعدت کنند.

شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به بار ترافیکی در مسیر زیاران، همجواری با شهرستان طالقان و روستاهای تحت پوشش همجوار با روستای زیاران و همچنین کنترل جرایم احتمالی نیاز به راه‌اندازی و تاسیس پاسگاه نیروی انتظامی دراین روستا احساس می‌شد و باید این اتفاق رقم می‌خورد.

وی افزود: از سوی آستا قدس رضوی سه هزار و 500 مترمربع برای احداث پاسگاه نیروی انتظامی روستای زیاران اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: نقشه ساخت پاسگاه نیروی انتظامی طبق تیپ ساختاری، تهیه و آماده است.

احمدپور اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی و تامین بخش اعظمی از ساخت ساختمان و امکانات و تجیهزات مورد نیاز پاسگاه نیروی انتظامی روستای زیاران از سوی فرمانداری و نیروی انتظامی، لازم است خیران هم در این زمینه ورود یافته وبا مشارکت خود، مسئولان شهرستان آبیک را در ساخت این پاسگاه را یاری رسانند.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای که با اعضای شورا و دهیار روستای زیاران برگزار شده است، اعلام کرده‌ایم که ظرف مدت دو ماه آینده نسبت به دعوت از خیران برای قبول بخشی از هزینه‌های ساخت پاسگاه انتظامی اقدام کنند در غیر این صورت،امکان جا به جایی پاسگاه وجود خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر، عملیات تسطیح زمین اختصاص یافته برای پاسگاه نیروی انتظامی روستای زیاران در مرحله اجراست.

روستای زیاران از توابع بخش‌مرکزی شهرستان آبیک استان قزوین است که جزو روستاهای بزرگ این شهرستان محسوب می‌شود و مراحل شهر شدن این روستا در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز