خبرگزاری کار ایران

معاون بهزیستی بوکان به ایلنا خبر داد:

حادثه کودک‌آزاری دختر 5 ساله در بوکان/ متهم دانشجو و دوست خانوادگی است

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۵۹۴

معاون بهزیستی شهرستان بوکان ضمن تایید خبر کودک آزاری به دختر 5 ساله بوکانی توسط مرد جوان، جزئیات این حادثه را تشریح کرد.

مسعود شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص این کودک آزاری گفت: این دختر بچه 5 ساله توسط مردی 22 ساله در حریم خصوصی خانوادگی اش در شهرستان بوکان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت.

شجاعی افزود: این اتفاق در حالی رخ داد که پدر و مادر کودک داخل حیاط خانه مشغول کار بوده و کودک با فرد متجاوز در داخل خانه تنها مانده بود که با گریه کودک متوجه این اتفاق ناگوار می شوند.

وی گفت: بلافاصله کودک توسط والدین‌اش به بیمارستان شهرستان بوکان منتقل می‌شود که پس از 3 روز مداوا از بیمارستان مرخص شد.

معاون اداره بهزیستی شهرستان بوکان درباره وضعیت فعلی کودک مورد تجاوز قرار گرفته بیان کرد: روز گذشته به همراه تعدادی از مددجویان و روانشاسان اداره کل بهزیستی به منزل این کودک مراجعه کردیم و خوشبختانه از شرایط جسمی و روحی مناسبی برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه فرد متهم نیز کم شنوا و تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان بوکان است، افزود: این فرد دانشجو است و با پدر و مادر این کودک که آنها نیز ناشنوا هستند دوست بوده و رابطه خانوادگی داشته‌اند.

شجاعی تصریح کرد: با مطالعه پرونده فرد متهم در اداره بهزیستی متوجه شدیم سابقه پرخاشگری در پرونده وی وجود دارد و 2 سال دوران تحصیلی اش را در مدرسه استثنایی گذرانده است.

معاون بهزیستی شهرستان بوکان ادامه داد: پرونده این کودک آزاری به پزشکی قانونی استان ارسال شده و به زودی از طریق دادستانی رای نهایی در این زمینه اعلام خواهد شد.

وی گفت: بلافاصله بعد از این حادثه با هماهنگی بیمارستان و بهزیستی شهرستان کارشناسان بهزیستی به بیمارستان مراجعه و پیگیر روند این پرونده شدند.

شجاعی اضافه کرد: فرد خاطی هم اکنون توسط عوامل انتظامی دستگیر شده و حکم قطعی این فرد ظرف ۲ تا سه روز آینده بعد از اعلام نظر پزشکی قانونی از طریق دادستانی شهرستان صادر می شود.

وی در پایان گفت: از هموطنان عزیز تقاضامندیم در هر کجای کشور متوجه کودک آزاری شدند با سامانه 123 تماس گرفته و کارشناسان این حوزه را که به صورت فعال در حال خدمت رسانی هستند، آگاه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز