خبرگزاری کار ایران

حاتمی خبر داد:

ورودی شهربازی بوستان ملت مشهد ارزان شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۵۱

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دستگاه‌های مورد استفاده در پارک ملت دارای قیمت مصوب از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و بهره‌ بردار ملزم به رعایت این نرخ‌ نامه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی حاتمی مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرح ورودی ۳۰‌هزار‌ تومانی شهربازی مجوز لازم از دستگاه‌های ناظر شامل شهرداری و سازمان صنعت و معدن را دریافت نکرده، با این‌حال پیمانکار بهره‌بردار طرح را اجرایی کرده بود.

وی ادامه داد: در جلساتی که در دستگاه قضایی برگزار شد، مقرر شده است که سیستم اخذ ورودی شهربازی به سیستم سال ۹۷ بازگردد و مبلغ ۷۰۰۰ تومان بابت ورودی و به طور متوسط ۱۰ هزار تومان هم برای هر دستگاه دریافت شود.

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به پیمانکار بهره‌ بردار شهربازی پارک ملت توصیه کردیم تا هر دو روش پرداخت را فعال نگه دارد تا همشهریان بتوانند در این زمینه حق انتخاب داشته باشند.

حاتمی افزود: دستگاه‌های مورد استفاده در پارک ملت دارای قیمت مصوب از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و بهره‌ بردار ملزم به رعایت این نرخ‌ نامه است.

حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی هم دراین باره گفت: به علت تخلف این مجموعه در افزایش قیمت ورودی، پرونده‌ای به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تعزیرات تشکیل شد.

وی تصریح کرد: همچنین پرونده برای بررسی‌های بیشتر و صدور رأی به شعبات تخصصی سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارجاع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز