خبرگزاری کار ایران

دکتر بنیادی مطرح کرد:

انتقاد نماینده بردسکن از نگاه تبعیض آمیز برخی مسئولان/ مردم نگران و ناامید شده اند

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۹۶۷

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه تبعیض آمیز برخی از مسئولان مردم را نگران و ناامید کرده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از بردسکن، بهروز بنیادی در سخنانی انتقاد آمیز گفت: عجیب است که بیشترین خسارت سیل امسال در سطح استان خراسان رضوی از بردسکن گزارش شده و سپس شهرستان های خلیل آباد و کلات اما متاسفانه مسئولان اکثر بازدید های‌شان از شهرستان کلات بوده است و کمتر به شهرستان ها دور تر از مرکز استان توجه کرده اند.

وی افزود : این نگاه‌های تبعیض آمیز مسئولان، مردم را نگران و نا امید کرده است.

دکتر بنیادی همچنین از جذب 50 درصد بودجه خسارات ناشی از سیل توسط استانداری خبر داد و گفت: انتظار است استانداری ، ترمیم راه‌های مواصلاتی شهرستان را در اولویت کاری خود قرار دهد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی به بحث ریز گردها نیز اشاره کرد و گفت: 5 شهرستان خراسان رضوی از جمله بردسکن طی ده سال آینده در معرض بدترین ریز گردها خواهند بود و اگر اقدامی به موقع انجام نشود علیرغم احداث بهترین منازل مسکونی و وجود سایر امکانات در روستاها ، مجدد شاهد مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها خواهیم بود.

بنیادی بزرگترین  معضل اقتصادی کشور را در حال حاضر مشکلات اقتصادی دانست و گفت: دشمنان ما وقتی در همه زمینه ها به بن بست رسیدند ، امروز تمام توان خود را روی اقتصاد ایران گذاشته اند و با اعمال تحریم های اقتصادی ظالمانه ، ملت ما را تحت فشار قرار داده اند که اگر بتوانیم مشکل اقتصادی کشور را حل کنیم مطمئنا مشکلات سیاسی و فرهنگی نیز حل خواهد شد و دشمن را مایوس خواهیم ساخت.

وی در پایان به برخی از مشکلات سرمایه گذاران در شهرستان اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به حوزه های معادن و کشاورزی شهرستان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز