خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه خبرداد:

دستگیری عوامل تیراندازی در کرمانشاه/ یک نفر مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۸۴۵

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری 2 تن از عوامل تیراندازی در شهر کرمانشاه که منجر به مصدومیت یکی از شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در تعدادی دیگر از مردم شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسن حیدری ضمن تایید این خبر اظهار داشت: در مورد اول، پس از یک فقره تیراندازی در محدوده بازار شهر کرمانشاه که منجر به مصدومیت یکی از شهروندان شد، تیمی از پلیس امنیت عمومی استان پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی عامل تیراندازی که از اشرار سابقه دار بود شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرکننده او را دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: دستگیری این فرد باعث خوشحالی اهالی و کسبه محل شده و آنها از این اقدام پلیس قدردانی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه درباره دستگیری دیگر عامل تیراندازی در کرمانشاه نیز گفت: پس از وقوع تیراندازی در شهرک کرناچی که رعب و وحشت مردم را به دنبال داشت، ماموران وارد عمل شده و اقدام خود را برای دستگیری عامل این حادثه آغاز کردند.

وی گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی، عامل تیراندازی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفی‌گاهش دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان از معرفی هر دو عامل تیراندازی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز