خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان:

سیلاب اخیر میزان آمادگی مدیریت بحران قزوین را امتحان کرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۶۰۲

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت:سیلاب اخیر در استان قزوین که منجر به طغیان رودخانه ها و خساراتی به شهرها و روستاها شد میزان آمادگی مدیریت بحران را برای مقابله با بلایایی طبیعی محک زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت الله مهدیخانی در حاشیه دیدار با اسماعیل نجار، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که به منظور ارائه گزارش عملکرد، فعالیت های انجام گرفته در راستای جبران خسارات، مراحل اجرای مصوبات قرارگاه سیلاب، پیگیری بودجه برای تسویه بدهی به بخش خصوصی و… صورت گرفت، اظهار داشت: وقوع سیلاب اخیر در کشور به‌رغم خسارات و تلفاتی که به همراه داشت، میدان آزمون و محک بزرگی برای سنجش آمادگی و قدرت مدیریت در مخاطرات برای مدیران، کارشناسان و دستگاه های متولی بود و درس های بزرگی به همراه داشت.

مهدیخانی افزود: دستاوردها و تجربیات زیادی در این خصوص به دست آمده است که باید فرصت و امکان مناسبی برای به اشتراک گذاردن آنها فراهم شود.

وی یادآور شد: در همین راستا همایشی با عنوان ارائه دستاوردها و تجربیات سیل فروردین ۹۸ با دعوت از مدیران مرتبط در امر مدیریت بحران از سراسر کشور، در استان قزوین برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز