خبرگزاری کار ایران

فرماندار جدید آوج:

آوج نباید میدانی برای تنازع و کشمکش سیاسی شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۶۰۱

فرماندار آوج با اشاره به محرومیت ها و مشکلات آوج گفت: این شهرستان نباید میدانی برای تنازع و کشمکش سیاسی شود چون اساساً عرصه مدیریت عرصه زورآزمایی و هماورد سیاسی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت الله علیرضایی در دیدار با فرماندهی و کارکنان سپاه شهرستان آوج طی سخنانی اظهار داشت: شهرستان آوج از پیشنه تاریخی و مذهبی‌کهن، ظرفیت‌های بالای فرهنگی، اقتصادی و مردمانی زحمتکش، بی‌ریا و بی تکلف برخوردار است که فقط خدمتگزاری بی منت، شایسته چنین مردمانی است.

وی افزود: مسئولان خادم و نوکر مردم هستند و باید فارغ از هر خط فکری و جریان سیاسی، در اندیشه خدمت بهتر و رضایتمندی مردم باشند.

فرماندار آوج با اشاره به اعتبارات اندک استانی و ملی آوج، افزود: شهرستانی که سرشار از استعداد و ظرفیت در حوزه های مختلف از جمله گردشگری است نباید متکی به اعتبارات دولتی باشد بلکه باید از ظرفیت بخش خصوصی و نیز خیران در جهت توسعه و بالندگی شهرستان استفاده کرد.

علیرضایی افزود: سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری فقط احترام و تکریم و امنیت سرمایه را از مسئولان می‌خواهند و مدیران باید با ایجاد فضای وحدت و همدلی توأم با آرامش و امنیت سرمایه‌گذاران را به سرمایه گذاری در این شهرستان ترغیب و تشویق کنند.

وی تصریح کرد: برای محرومیت زدایی و توسعه شهرستان همه باید در کنار هم باشیم و یکدیگر را برای نیل به این هدف متعالی یاری کنیم.

شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز